zaterdag 3 augustus 2013

Mijn allereerste keer !


Bedeesd,... oh ja zéér zeker, én met mini stapjes zet ik voor 't eerst voet aan wal in een nieuwe wereld.
Daar waar Christoffel Columbus de "Nieuwe Wereld" ontdekte, geldt dat voor mij natuurlijk niet.  Het bestaat al een poos, de Blogwereld, maar ook ik kwam er eigenlijk per toeval op terecht, op dat zo wijdse continent.
Dus besloot ik op verkenning te gaan en bewust te verdwalen, zoekend naar leuke blogspots van wat dan voor mij fijne mensen lijken te zijn, afgaande op hun schrijfsels.
Ik verzeker je, er wonen fantastische schrijfsters van vlot lezende lectuur met aanvullend mooi, aantrekkelijk beeldmateriaal in mijn "Mundus Novus" !
Het is hier ("hier", dat is het land van de naaisters, de haaksters,...) dat ik me thuis voel, dat ik me wil settelen.

En,... ik geef het toe, ik koos mijn moment van nederige intrede zeer bewust !
De zomervakantie : HET moment bij uitstek waarop vele "pro's" (die fantastische dames dus, want ik bedenk me nu plots dat ik het andere geslacht nog niet "tegenkwam") met blogverlof zijn, zodat het zo vele minder opvalt dat er alweer een groentje (ikke dus) bijgekomen is.
Maar allez kom,... we wagen het erop.
Ik heb immers altijd al graag gepend: een dagboek, honderden brieven (aan mijn hartsvriendin en later aan mijn lief), ettelijke reisverslagen,...
Dus ik zie wel hoe het loopt, vlot of eerder stroef, wekelijks of maandelijks,... het zal zijn eigen uitwijzen.
En kom ik op een of andere manier in de problemen, is er nog steeds de handleiding van deze schrijfster.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten