vrijdag 6 september 2013

"Glamorous" op uitnodiging


Eind augustus (ik zat op mijn terrasje in het Zuiden te genieten van een aperitiefje) ontving ik in mijn mailbox deze (s)toffe(n)uitnodiging van een mogelijks nog toffere lieve collega.


 
 
Haar vraag erbij was simpel en duidelijk: heb je zin om mee te gaan ?
Of ik zin had om mee te gaan ?  't Zal wel zijn !
Even vlug de agenda erbij gehaald (jaja, ook die gaat mee in de valies), hopend dat ik die twee dagen niets aan d'hand had...
Ik had het geluk aan mijn zijde en kon vrijdag 6 september, vandaag dus, onmiddellijk aanvinken als the day.
 
Vanmorgen, een dik half uur na opening, stapten we dit stoffenwalhalla binnen en we bleken zeker niet de eersten te zijn.
Aan de snijtafel stond al een ferme rij dames geduldig hun beurt af te wachten om van de rol hun gewenste aantal meters geknipt te zien.
Ook de kassiersters draaiden al op volle toeren mee.
 
Ik vond mijn gerief in de rekken waar stapels kleurrijke couponnekes ons toelachten.
En ikke ???  Ik lachte terug !
 
Geniet maar even mee...
 
 
 

 

 

 




 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten